بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِِ اِلهى عَظُمَ الْبَلاَّءُ وَبَرِحَ الْخَفاَّءُ وَانْکَشَفَ الْغِطاَّءُ وَانْقَطَعَ الرَّجاَّءُ وَضاقَتِ الاْرْضُ وَمُنِعَتِ السَّماَّءُ واَنْتَ الْمُسْتَعانُ وَاِلَیْکَ الْمُشْتَکى وَعَلَیْکَ الْمُعَوَّلُ فِى الشِّدَّةِ وَالرَّخاَّءِ اَللّهُمَّ صَلِّ عَلى مُحَمَّدٍ وَ الِ مُحَمَّدٍ اُولِى الاْمْرِ الَّذینَ فَرَضْتَ عَلَیْنا طاعَتَهُمْ وَعَرَّفْتَنا بِذلِکَ مَنْزِلَتَهُمْ فَفَرِّجْ عَنا بِحَقِّهِمْ فَرَجاً عاجِلا قَریباً کَلَمْحِ الْبَصَرِ اَوْ هُوَ اَقْرَبُ یا مُحَمَّدُ یا عَلِىُّ یا عَلِىُّ یا مُحَمَّدُ اِکْفِیانى فَاِنَّکُما کافِیانِ وَانْصُرانى فَاِنَّکُما ناصِرانِ یا مَوْلانا یا صاحِبَ الزَّمانِ الْغَوْثَ الْغَوْثَ الْغَوْثَ اَدْرِکْنى اَدْرِکْنى اَدْرِکْنى السّاعَةَ السّاعَةَ السّاعَةَ الْعَجَلَ الْعَجَلَ الْعَجَلَ یا اَرْحَمَ الرّاحِمینَ بِحَقِّ مُحَمَّدٍ وَآلِهِ الطّاهِرینَ


 

انا حرب لمن حاربکم انا حرب لمن حاربکم

 دسته بندی : شیعه یا سنی
    85 views بازدید

بسم الله الرحمن الرّحیم

“اَطیعوا اللهَ وَ اطیعوا الرَّسول وَ اولیِ الامرِ مِنکُم”

انا حرب لمن حاربکم

     یکی دیگر از ادلّه ای که در نزد شیعه به بهترین وجه کفر عایشه ، مادر جماعت عمریه را می رساند، قتال با امیرالمؤمنین علی ابن ابی طالب (ع) می باشد که این امر برهیچ یک از علمای اهل سنّت و تمامی اهل تشیّع پوشیده نیست بلکه موضوعی عیان و آشکار می باشد که عایشه خود را به جهالت زده بود که می خواهم انتقام عثمان را بگیرم

یعنی خود عایشه می دانست که قصد شمشیر کشیدن بر روی چه کسی را دارد و امّا .

     این کلام صحیح وصریح بخاری است که قتال حتّی با یک مسلمان معمولی موجب کفر می باشد . و گفته شد که موضوع قتال عایشه با امیر المؤمنین (ع) بر هیچ کسی پوشیده نیست .در حالی که علی (ع) یک مسلمان معمولی نبودند وایشان کسی بودند که پیامبر(ص) ایشان را برادر و وصی خود خطاب کرده اند ایشان کسی است که غزوات را در پشت پیامبر طی کرده اند ایشان نور چشم رسول الله می باشند .همسرش سیّده ی نساء العالمین و فرزندانش سروران جوانان اهل جنّت می باشند ، ایشان همان مولود کعبه هستند که دیوار کعبه هر ساله به احترام ایشان شکاف برمیدارد. آری ،آری، این است علی ابن ابی طالب(ع) چه کسی این مقام را در نزد خداوند دارد؟عایشه با چنین شخصی وارد جنگ شده بود آیا او کافر نیست؟

      توجّه داشته باشید که عایشه فردی بود که خود را مسلمان نامیده بود در حالی که در وجودش شرک مخفی شده بود .حال توجّه داشته باشید که اگر او کافر بودنش را آشکارا بروز داده بود تأثیری یا تردیدی بر مسلمانان رخ نمی داد و ضرری که او می رساند کمتر بود در حالی که او خودش را مسلمان جا زده بود و با این حال بر امیرالمؤمنین شمشیر میکشید به هر حال ایشان ولی مسلمین بود و اطاعت از ایشان نیز واجب بود. این مسئله ای بود که هم در وجود مسلمان تردید و نفاق  ایجاد می شد و موجب می شد که افراد زیادی منحرف شود .

     در روایاتی که ما به شما نشان خواهیم داد خواهید دید که جنگ با امیرالمؤمنین(ع) یعنی جنگ با پیامبر اکرم (ص) و در نتیجه جنگ با خود خداوند . ببینید که این خانم به خود چه جسارتی داده است که با خداوند و رسولش به جنگ ایستاده است . واین روایت به بارزترین شکل این مطلب را می رساند که این خانم در وجودش بغض امیرالمؤمنین نهفته شده بود وباید دانست که بغض علی (ع) موجب نفاق و کفر است. باید دانست که در همین کتب اهل سنّت آمده است که بغض اهل بیت(ع) موجب خلود در آتش جهنّم  می شود.

      خوب دوستان عزیز گفته شد که خانم عایشه با امیرالمؤمنین (ع) وارد قتال شده است . امّا دوستان عزیز در روایاتی که در کتب اهل سنّت آمده است پیامبر  به شکلی متواتر خطاب به اهل بیت (ع) فرموده اند که هر کسی که با شما در حال جنگ کند من در جنگ با او هستم و هر کسی که با شما مسالمت کند من با او مسالمت می کنم. که ما به این روایات اشاره می کنیم.

     این روایت در کتاب سنن ابن ماجه آمده  است که به این صورت می باشدکه زیدبن ارقم از امّ السلمه روایت کرده است که پیامبر چنین به علی و فاطمه وحسن و حسین(ع) فرمودند که من در حال جنگ هستم با کسی که با شما بجنگد و در حال مسالمت هستم با کسی که با شما مسالم با شد.

http://dl.olel-amr.com/religions/islam/ahl%20sonnat/magalat/ana%20harbon%20leman%20harabakom(www.olel-amr.com)/1.jpg

http://dl.olel-amr.com/religions/islam/ahl%20sonnat/magalat/ana%20harbon%20leman%20harabakom(www.olel-amr.com)/2.jpg

     و نیز این رایت در کتاب سنن ترمذی نیز آمده است.

http://dl.olel-amr.com/religions/islam/ahl%20sonnat/magalat/ana%20harbon%20leman%20harabakom(www.olel-amr.com)/3.jpg

http://dl.olel-amr.com/religions/islam/ahl%20sonnat/magalat/ana%20harbon%20leman%20harabakom(www.olel-amr.com)/4.jpg

وهمچنین در کتاب کنزالعمّال جلد۱۳ صفحه۶۴۰ آمده است.

http://dl.olel-amr.com/religions/islam/ahl%20sonnat/magalat/ana%20harbon%20leman%20harabakom(www.olel-amr.com)/5.jpg

http://dl.olel-amr.com/religions/islam/ahl%20sonnat/magalat/ana%20harbon%20leman%20harabakom(www.olel-amr.com)/6.jpg

http://dl.olel-amr.com/religions/islam/ahl%20sonnat/magalat/ana%20harbon%20leman%20harabakom(www.olel-amr.com)/7.jpg

     وهمچنین این روایت در مستدرک حاکم نیشابوری آمده است

http://dl.olel-amr.com/religions/islam/ahl%20sonnat/magalat/ana%20harbon%20leman%20harabakom(www.olel-amr.com)/8.jpg

http://dl.olel-amr.com/religions/islam/ahl%20sonnat/magalat/ana%20harbon%20leman%20harabakom(www.olel-amr.com)/9.jpg

وباز این روایت در کتاب المعجم کبیر طبرانی آمده است.

http://dl.olel-amr.com/religions/islam/ahl%20sonnat/magalat/ana%20harbon%20leman%20harabakom(www.olel-amr.com)/10.jpg

http://dl.olel-amr.com/religions/islam/ahl%20sonnat/magalat/ana%20harbon%20leman%20harabakom(www.olel-amr.com)/11.jpg

http://dl.olel-amr.com/religions/islam/ahl%20sonnat/magalat/ana%20harbon%20leman%20harabakom(www.olel-amr.com)/12.jpg

    دوستان عزیز روایاتی که دیدید از لسان زیدبن ارقم بوده است . حال به همان شکل از ابو هریره روایتی به شما نشان خواهیم داد.

     د رهمین کتاب المعجم الکبیر طبرانی روایت از لسان ابوهریره ذکر شده است.

http://dl.olel-amr.com/religions/islam/ahl%20sonnat/magalat/ana%20harbon%20leman%20harabakom(www.olel-amr.com)/11.jpg

http://dl.olel-amr.com/religions/islam/ahl%20sonnat/magalat/ana%20harbon%20leman%20harabakom(www.olel-amr.com)/13.jpg

      وباز این حدیث  در کتاب فضایل الصَّحابه احمد بن حنبل آمده است

http://dl.olel-amr.com/religions/islam/ahl%20sonnat/magalat/ana%20harbon%20leman%20harabakom(www.olel-amr.com)/14.jpg

http://dl.olel-amr.com/religions/islam/ahl%20sonnat/magalat/ana%20harbon%20leman%20harabakom(www.olel-amr.com)/15.jpg

http://dl.olel-amr.com/religions/islam/ahl%20sonnat/magalat/ana%20harbon%20leman%20harabakom(www.olel-amr.com)/16.jpg

دوستان عزیز ما باز نیز یکی دیگر از فضایل اهل بیت را مطرح کردیم تا بر هیچ احدی چه سنّی مذهب وچه شیعه پوشیده نباشد که اهل بیت مقامشان هم در نزد رسول اکرم (ص) و هم در نزد الله ذوالجلال عیان شود. اگر توجه کنید خودتان متوجّه خواهید شد .همه می دانیم که هیچ مقامی نزد پروردگار عزیزتر و گرامی تر از مقام رسالت و نبوت حضرت محمّد(ص) و ایشان نیز تا به حال نه به مادر خود این چنین سخنی گفته است( انا حربٌ لمن حاربکم…) نه به زنانش و نه به پدرش و نه به یکی از صحابه ی خود . پس به چه کسی گفته است ؟ فقط وفقط به اهل بیتش چنین گفته است و بس. و این را می دانیم که سخن پیامبر سخن وحی است .( ما یَنطِقُ أَنِ الهوی) به عبارت دیگر این سخن و این مطلب که از زبان مبارک پیامبر خارج می شود سخن حق و سخن خداوند می باشد.حال این سؤال پیش می آید که اگر این کلام  کلام خود خداوند ارحم الرّاحمین است پس سرپیچی از آن چه عقوبتی به همراه دارد ؟ کسی که با خداوند بجنگد  آنهم در خفا بلکه عیناً چه مجازاتی را باید به همراه داشته باشد؟آیا نمی توان گفت که عایشه همان امّ المؤمنین جماعت عمریّه کافر شده است؟ دوستان عاقلانه تفکّر کنید و عاقلانه عمل کنید . این زن همان زنی است که برای مردان عرب طریقه ی غسل کردن را یاد می داد . اگر می خواهید راه این زن را در پیش بگیرید باید به این فکر باشید که راه این زن جز فحشاء و فساد چیز دیگری نبود . پس باید مردان جماعت عمریّه این را بپذیرند که  بی غیرتی و بی حجابی در جامعه ی اسلامی رواج پیدا کند . این همان زنی است که طبق نوشته های خود جماعت اهل سنّت پیامبر را اذیّت می کرد . پیامبر یکه صاحب مقام شامخ رسالت ونبوّت بود . این عمل همان عمل زن حضرت لوت است . این عمل همان عمل زن حضرت نوح است  که هر دوی این ها پیامبران خدا را اذیّت می کردن که آخر هم با کفر از دنیا رفتند. دیگر ما عرضی نداریم فقط وفقط این سخن را می گوییم که عادلانه و عاقلانه قضاوت کنید.

این مقالات توسط گروه تحقیقاتی اولی الامر تهیه شده است.

می توانید سوالات خود را درمورد این مقاله در  تاپیک  بپرسید.

دانلود فایل متنی : لینک دانلود

«والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته»




ارسال نظر




*